Puzzel 2 Puzzel 3

Stage op onze school

Wij zijn een opleidingsschool. Dit betekent dat we elk jaar studenten van de PABO opleiden tot leerkracht.

Wij verwachten dat de stagiaires de identiteit van de school onderschrijven en geen broertjes of zusjes op onze school hebben.

Elke PABO-student wordt door onze leerkrachten begeleid en door de opleiders van de opleiding.

LIO-ers (leerkracht in opleiding) krijgen ook begeleiding van onze coaches van Perspectief. Als zij daarna bij één van onze scholen gaan werken, gaat deze begeleiding van de coaches de eerste drie jaren door.

Naast de PABO-studenten leiden wij ook onderwijsassistenten op. Ook hier wordt de begeleiding door onze leerkrachten en hun opleiding gedaan.

Wij doen niet mee aan snuffelstages of maatschappelijke stages van voortgezet Onderwijs. Dit voegt niets toe aan onze school.