Puzzel 2 Puzzel 3

Parkeren bij school

Parkeren direct bij school zorgt voor onveiligheid. Daarom hebben we de volgende afspraken gemaakt:

• De Meidoornstraat is bedoeld voor de fietsers. De auto’s rijden via de Boerhaavestraat. ’s Morgens kunnen de kinderen achter de school (Boerhaavestraat) afgezet worden, zeg “kiss and go”. Dus niet voor parkeren.
  • Parkeren kan op de parkeerplaats bij MFA De Noordstee of op het parkeerterrein van het ziekenhuis. Vanaf beide grote parkeerplaatsen is het slechts een minuut lopen naar school.

Er kan een ontheffing voor parkeren worden aangevraagd bij de directeur. Dit kan als er duidelijk medische redenen zijn om de auto dicht bij school te zetten

Kinderen die op de fiets komen, kunnen het plein op lopen en de fiets neerzetten op de daarvoor bestemde plek.