Regiofinale voetbal
Het jongensteam mocht na het behalen van een 2e plek op het voetbaltoernooi in Stadskanaal deelnemen aan de regiofinale in Nieuw-Balinge. Na een 2e plaats en winst in de kruisfinale, werd de finale bereikt. De eindstand 1-1…helaas verloren we de strafschoppenserie. Maar ver gekomen…en zijn we trots op onze jongens!
